szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Közel egyéves előkészítés után döntött úgy a Figyelő és kiadója, a MediaCity Magyarország, hogy gazdasági portált indít. A figyelo.hu oldal készítői nem annyira a hírek mennyiségére, hanem inkább minőségére koncentrálnak.

A MediaCity Kft. tavaly vette meg a Figyelő című üzleti hetilap és a hozzá kapcsolódó márkák, a Figyelő TOP 200, a Figyelő Trend-kiadványok, a Figyelő Konferenciák, illetve az Üzlet és Siker jogait - idézi fel az mmonline.hu híroldal. A finn Sanoma-csoporttal kötött megállapodás ugyanakkor nem terjedt ki az azóta önállóan már nem létező a Figyelőnetre, a lap korábbi online kiadására. 

Az új figyelo.hu nem a hírek mennyiségére, hanem a minőségére koncentrál. Az oldal nemcsak a legfontosabb belföldi és külföldi híreket szállítja, hanem piaci elemzők, egyetemi oktatók és kutatók segítségével segít eligazodni is közöttük. Az új gazdasági portál stratégiai partnere az egyik legnagyobb presztízzsel rendelkező hazai szakmai műhely, a Budapesti Corvinus Egyetem lesz.

Abban nincs változás, hogy a print magazin előfizetői az online tartalomhoz is korlátlanul hozzáférnek az előfizetés időtartama alatt, és abban sincs, hogy két hét „zárolást követően”, előzetes regisztrációval díjmentesen bárki számára kereshetőek lesznek a Figyelő cikkei. A fél évnél régebbi anyagok a Figyelő archívumába kerülnek, azonban az újdonság, hogy fizetős szolgáltatásként ezek is megnyílnak az érdeklődők előtt.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!