December 7-én már nem jelenik meg az újságos kioszkok polcain a Bumeráng Magazin.
"Az első lapszámok után új szempontok merültek fel a folytatással kapcsolatban, de a konkrét ötletekben, koncepcióban nagyon eltérőek voltak a vélemények a kiadó cég, a Bumeráng Magazin Kft. és közöttünk” – nyilatkozta Bochkor Gábor.
"Az elképzelések összehangolása sokáig nem vezetett sikerre, s attól tartva, hogy emiatt a márkanév hosszútávon esetleg megsérülhet, márkatulajdonosokként úgy döntöttünk, hogy a lap ne ezen a néven fusson tovább" – mondta a rádiós.
Földes Ádám, a Bumeráng Magazin Kft. ügyvezetője, aki egyben a lapot finanszírozó Geomédia Zrt. vezérigazgató-helyettese, hozzátette, hogy "ezután sajnos egyértelmű volt a döntés, hogy összehangolt koncepció hiányában nincs értelme a folytatásnak, ki kell vinni a lapot a piacról, hiszen a létrehozásának fundamentuma volt az együttműködés" - mondta Földes, hozzátéve, hogy a kényszerű döntés ellenére a felek békében válnak el egymástól.