szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ahol kinyílik a világ. Ezzel a szlogennel népszerűsítik az Operaházat, ennek keretében most egy profi, álomszerű reklámfilmmel jelentkeztek. Érdemes megnézni.

A kampány és a film kreatívigazgatója Végh Endre a Kreatívnak így mutatta be a filmet: "Szűrreális a film főhőseinek kalandozása az Operában, de reális, hiszen az opera műfaja is ilyen hömpölygő és túláradó. Szűrreális, hiszen olyan filmes feldolgozásban idéződnek meg a darabok, személyek, melyeket színpadon így nem láthatunk. Reális, hiszen az Opera művészei játszák szerepüket és minden a házban, napjainkban történik. Ez a film bármelyik operamű parafrázisa is lehetne, de egy operarajongótól elvárható, hogy megfejtse a miérteket”.

A rendező, Gács Tamás pedig így nyilatkozott: "Megpróbáltam nem operaként, hanem filmként tekinteni az operára. Arra gondoltam, olyan filmet kéne készíteni amilyenre az olyan »opera süketek és vakok« is felkapják a fejüket mint én. Innen gyorsan kikristályosodott a kép: egy trailert kell csinálni a különböző operákból, kiemelni ami érdekes és összefűzni egy laza történetté ami beszippantja a nézőt, végül is ez egy reklám, semmi több."

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!