szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A brit sztárzenekar világraszóló koncertje miatt hatnaposra nyújtott fesztivál idén súlycsoportot válthat, amennyiben nem igázzák le a szponzorok.

"Pazar lett az idei kínálat" – jelentette ki a VOLT alapítói közé tartozó Fülöp Zoltán a fesztivál pénteki sajtótájékoztatóján. A hatnaposra nyújtott rendezvény szerinte óhatatlanul a brit Arctic Monkeys koncertje miatt övezi a szokottnál jóval nagyobb nemzetközi érdeklődés, Fülöp fogalmazásában ezért a zenekar megszerzése "fegyvertény".

A VOLT-on egyébként idén is hozza a középsúlyú fesztiválok nem túl izgalmas szintjét: a Nagy-Szín-Pad tehetségveteményeséből kikerült újgenerációs magyar popcsászárok és a 25. évfordulós Tankcsapda mellett fellép a Hurts, a 30 Seconds to Mars, Steve Aoki, a Foals, az MGMT, a Bring Me the Horizon, a Morcheeba és a Woodkid is.

Stiller Ákos

A fesztivál azonban bevallottan inkább hat nap együttlét, mintsem zeneipari karácsony, így nem meglepő, hogy a hangsúly is például olyan dolgokra helyeződik, mint például a foci. A VOLT főszponzoraként funkcionáló Telekom nem csak a vébé meccseihez biztosít külön helyszíneket, még egy kiváló hazai találmányt, a Teqballt is szárnyai alá vette: a BME sportos diákjai által fejlesztett, szerényen csak a "jövő sportjaként" aposztrofált játék ugyan leginkább a pingpongasztal és futballlabda fúziójaként írható le, a Telekom vezérkarában nagy jövőt jósolnak a VOLT Szurkolói Arénájában debütáló találmánynak.

Kiderült az is, a fesztivál a Green Festival Bag névre keresztelt privát szemeteszsákok bevezetésével emeli új szintekre a környezetvédelmet, valamint, hogy az MR2 műsorvezetői jó szokásukhoz híven a fesztivál idején egy soproni konténerből jelentkeznek majd.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!