szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Már 40 millió dollár bevételt hozott a Sony The Interview című filmje a digitális eladásokból.

Michael Lynton, a Sony filmstúdió vezetője kedden egy közleményben azt írta, hogy az összeg "egy fontos mérföldkövet" jelent. A film sok online és lekérhető (on-demand) platformon érhető el a forgalmazás karácsonyi megkezdése óta, a nyereséghez hozzájön még a mozijegy eladásokból származó nagyjából további 6 millió dollár is.

2012 első felében a Koszorúslányok című film szintén 40 millió dollár bevételt hozott online forgalmazással, eddig ez számított minden idők legjövedelmezőbb online forgalmazott filmes produkciójának.

Miközben a Kim Dzsong Un észak-koreai diktátor elleni CIA-merényletről szóló szatíra online bevétele csúcsot dönthet, a Sony nem biztos, hogy komolyabb tiszta nyereséghez jut a filmmel, az összeget meg kell osztani ugyanis a forgalmazókkal, a reklámkampány pedig nagyjából 25 millió dollárba (6,8 milliárd forint) kerülhetett.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!