szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tibi atya kreativitása is véges: Copy Atya néven új Facebook-oldal indult, amelynek egyetlen célja, hogy megmutassa, honnan másolja ötleteit a hívek százezreit megmozgató iszákos pap.

Elindult az oldal, amire hosszú ideje vártak az Atyával kevésbé szimpatizálók: a Copy Atya nevű Facebook-oldal még csak egy napja létezik, de szép sorban vonultatja fel Tibi Atya saját logójával ellátott, lájkvadász képeit - és azok eredetijét.

A lájkokból kocsmát építő Atya oldalán egy-egy vicces képet több ezren, tízezren is kedvelnek, a rajongók valószínűleg nincsenek mindig tisztában azzal, hogy imádott figurájuk kreativitása is véges.

Ötletes dolog lebuktatni egy ötlettelen oldalt, eddig 137 lájkot kapott a kezdeményezés, pedig csak 6 képet töltöttek fel.

Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni

A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!