Multik elől vitte el a legjobb kampány díját a Katona
A Hírszínház lett a tavalyi év legjobb kampánya, a Katona József Színház pedig a második legjobb hirdetői márka – derült ki a Kreatív kommunikációs szaklap és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) összesítéséből.
hvg.hu
Az M+ Lista számos reklámverseny eredményeit összesíti, több kategóriában díjazza a hazai reklámpiac legjobb teljesítményeit – idézte fel közleményében a Katona. A színház a legsikeresebb kampányok és a top 10 hirdető listáján került első, illetve második helyre.
A Hírszínház készítése során 10 napon keresztül egy-egy közéleti vagy kulturális hírt dolgozott fel gyakorlatilag valós időben a Katona és a Young & Rubicam csapata Dömötör András rendező vezetésével. A hír alapján rövid, egy-két perces előadás készült nagyon rövid idő alatt.
Az öt legsikeresebb kampány:
1. Hírszínház – Katona József Színház / Young & Rubicam 2. Sakkozó Bici néni – Magyar Telekom / DDB 3. A megosztás ereje – Magyar Telekom / Isobar 4. Abused Presenter – Rustavi 2 / Saatchi & Saatchi 5. See Myself – Telenor / Young & Rubicam
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.