A magyar tisztek délcegek, de a katonáink képzése épp a legfontosabb területeken harmatgyenge
Az augusztus 20-i tisztavatás sem feledtetheti: a honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
A CD-t, pólót, és mindenféle zenekari relikviákat, illetve mütyürkéket árusító pultokat is utolérheti az automatizáció. A zenebiznisz átalakulása folyamatban.
Amióta a klasszikus lemezipar már nem úgy néz ki, mint húsz, vagy akár tíz évvel ezelőtt, szinte már közhelynek számít, hogy az előadók és zenekarok – és a 360 fokos modellben utazó kiadók/menedzsmentek – legkomolyabb bevételi forrásait a turnék és a turnékon árusított ajándéktárgyak, azaz merchandise-termékek jelentik.
Ezeket a cuccokat, pólókat és bögréket, lemezeket, sapkákat és mindenféle egyéb mütyüröket általában a zenekarral utazó személyzet, vagy a koncerthelyszínen bérelt munkaerő árusítja a fellépések helyszínén – legyen szó kis klubról, nagy sportcsarnokról, esetleg stadionról vagy fesztiválról.
Ebbe a rendszerbe hozhat újdonságot a Ti Amo című új nagylemezével jelentkező francia Phoenix együttes, mely koncertkörútjára merchandise-automatát fejlesztett ki, amit turnéjuk nyitó állomásán, Miamiban már be is mutattak a közönségnek.
Így néz ki a szerkezet működés közben:
Ez pedig a Phoenix új lemezének előzetes dala:
Az augusztus 20-i tisztavatás sem feledtetheti: a honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
A magyar miniszterelnök amiatt panaszolta be az ukránokat, mert támadták a Barátság-kőolajvezeték egyik oroszországi elosztóállomását.
Felszámolás, végelszámolás, beragadt kölcsönök, követeléscsomagok – az állami MFB Bank a végén minden jel szerint ráfizet.