szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legutóbbi Euróvíziós Dalfesztivál magyar résztvevője a legnépszerűbb előadó ma a YouTube-on hazánkban, dala még Majkát is letaszította a trónról.

Rekordot döntött Pápai Joci Origo című száma a YouTube-on. Ennyi idő alatt még nem néztek meg ennyien magyar klipet a YouTube-on – olvasható a dalszerzo.hu-n. Az Origo különböző videós verzióit tavasszal kilencven nap alatt összesen 17 660 061-szor nézték meg. Az eddig csúcstartónak Majka és Curtis szerzeménye, a Belehalok számított, ami az első két hónap alatt 7,4, a következő három hónapban 5,9 milliós nézettséget produkált.

Pápai Joci sikere azonban alig észlelhető a hazai rádiókban, a Mahasz heti rádiós listáján mindössze négy héten át szerepelt, de akkor is csak a 14. helyig jutott, azaz szintén úgy járt, mint Majka dala, aki korábbi interjúnkban is kifejtette, mennyire nem érti a rádiós szerkesztők szelekcióját.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Kult

Pápai Joci kiszolgáltatottnak érezte magát az Eurovízión

A versenyen 8. helyezést elérő énekes úgy érzi, az eredménnyel sikerült meggyőznie édesapját arról, hogy helyesen döntött, amikor az általa már kitaposott út, az üzleti élet helyett inkább az éneklést választotta.