Pápai Joci a YouTube-on óriásit ment, a rádiók azonban tudomást sem vesznek erről

A legutóbbi Euróvíziós Dalfesztivál magyar résztvevője a legnépszerűbb előadó ma a YouTube-on hazánkban, dala még Majkát is letaszította a trónról.

  • hvg.hu hvg.hu
Pápai Joci a YouTube-on óriásit ment, a rádiók azonban tudomást sem vesznek erről

Rekordot döntött Pápai Joci Origo című száma a YouTube-on. Ennyi idő alatt még nem néztek meg ennyien magyar klipet a YouTube-on – olvasható a dalszerzo.hu-n. Az Origo különböző videós verzióit tavasszal kilencven nap alatt összesen 17 660 061-szor nézték meg. Az eddig csúcstartónak Majka és Curtis szerzeménye, a Belehalok számított, ami az első két hónap alatt 7,4, a következő három hónapban 5,9 milliós nézettséget produkált.

Pápai Joci sikere azonban alig észlelhető a hazai rádiókban, a Mahasz heti rádiós listáján mindössze négy héten át szerepelt, de akkor is csak a 14. helyig jutott, azaz szintén úgy járt, mint Majka dala, aki korábbi interjúnkban is kifejtette, mennyire nem érti a rádiós szerkesztők szelekcióját.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.