szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Három hónap alatt plusz 4,4 millió előfizetőt szerzett a szolgáltató.

2021 harmadik negyedévében erőre kapott a Netflix, és 4,4 millióval több előfizetőt regisztrált. A felfokozott érdeklődés többek között olyan sorozatoknak köszönhető, mind a Squid Game, azaz a Nyerd meg az életed. A dél-koreai sorozat elképesztő nézettséget produkál, az első négy hétben 142 millió háztartásban voltak kíváncsiak a gyermeteg tömeggyilkosságokra.

Az idei évet némi visszaeséssel indította a Netflix, miután a járvány alatti nagy érdeklődés megcsappant. A világ legnagyobb streamingplatformja 2021 negyedik negyedévében 8,5 millió új előfizetőre számít.

A Squid Game, amely letaszította a trónról az addig legnézettebb Bridgertont, a Bloomberg szerint 900 millió dollárt ér most a Netflixnek. Csak összehasonlításképp: a sorozat elkészítése 21,4 millió dollárba került.

Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!