szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az OwlKitty oldalnak, ahol híres filmek macskás verzióit montírozzák össze, eddig is két és félmillió feliratkozója volt, de ez a szám most megugorhat, mivel elkészült Minden Idők Macskás Videója.

Már a feltöltés napján 163 ezren nézték meg az OwlKitty nevű Youtube-oldal legújabb videóját, amely ezúttal a Barbie című sikerfilmről szól. Ebben a videóban Ken a cuki fekete macskát választja Barbie helyett.

Az OwlKitty régóta népszerű oldal a Youtube-on, már csaknem 2,5 millió feliratkozójuk van. Az oldalt egy házaspár üzemelteti, akik 2017-ben fogadták be a Lizzy nevű macskát, akit 2019-ben montíroztak bele először egy sikerfilmbe (abban a hárommilliós nézettségű videóban a Jurassic Park velociraptora helyett a cicától próbál menekülni a konyhában a kisfiú), onnantól pedig megállíthatatlan volt a siker: OwlKitty/Lizzy „szerepelt” már a Star Warsban, a Trónok harcában, a Harry Potterben, a Titanicban vagy épp Ariana Grande videóklipjében. A második Jurassic Parkos videót már 43 millióan látták.

A legújabb, minden eddiginél profibb videó a nyár hatalmas sikerét, a Barbie-t értelmezi újra:

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!