Meddig megy el egy anya, hogy megmentse a lányát? És ha az nem érdemli meg?
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
A brazilok vizuális érzékenységére már utaltunk korábban is, íme, egy újabb gyöngyszem. A brazil 17.
A brazilok vizuális érzékenységére már utaltunk korábban is, íme, egy újabb gyöngyszem. A brazil 17. Nemzetközi Kortárs Művészeti Fesztivál (SESC) reklámfilmje magáért beszél. A filmrajongók nincsenek egyedül, ha Jim Jarmush filmek hangulatára, ön-, és társadalomkritikájára asszociálnak, a szerző is ezt tette.
Good morning. Good afternoon. Good night. from Tatu on Vimeo.
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.