Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed. Az ügyfelek márciustól újfajta számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is.
Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül. A márka mostani megújítása magyar és nemzetközi szakemberek közel egyéves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét.
„Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük” - mondta el Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.