A Pannon bemutatta új arcát és logóját

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A társaság tevékenységének szinte minden területét érintő megújulást jelentett be csütörtökön a Pannon.

A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új arculatra vált február 14-től, s minden eddiginél átláthatóbb díjszabást, szolgáltatásokat és ügyfélkapcsolati rendszert ígér. Az új logo a hazai jellegzetességeket, a folyamatos fejlődést, a korszerűséget és az ügyfélközpontúságot kívánja hirdetni – áll a társaság közleményében.

Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed. Az ügyfelek márciustól újfajta számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is.

Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül. A márka mostani megújítása magyar és nemzetközi szakemberek közel egyéves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét.

„Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük” - mondta el Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.