A TV2 értékesíti a Spektrum Tv reklámidejét
Egymilliós bírságot kapott a Nickelodeon
Az egymillió dolláros büntetést azért kapta a gyerekcsatorna, mert túllépte a gyerekműsorokra vonatkozó reklámmaximumot. A Disney is félmillió dolláros bírságot fizet hasonló okokból.
A Soproni Ászok és a Matáv a legkedveltebbek
A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten adták át az SMS és online közönségszavazások díjait.
RTL Klub – GfK: hatásosabbak a négyperces reklámblokkok
A megkérdezettek a négy percnél hosszabb reklámblokkokat szokatlanul hosszúnak ítélték. A négy perces blokkban sugárzott szpot 13-22%-kal hatékonyabb mint egy hat perces blokkban elhelyezett hirdetés.