szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tegnapi iPad-bejelentés apropója az új termék bemutatása mellett két érdekes pletykával is szolgált: mi az állhat az új logó és az egyszerűsített terméknevek mögött?

Talán a Steve Jobs korszakot lezáró szimbolikus megújulásból kapott újra színes logót az Apple a tegnapi iPad-bejelentésre, de az is lehet, hogy egy átalakuló arculat első lépcsőfoka a szivárványszínre festett alma.

A vállalati filozófia változására enged következtetni az új iPad elnevezése is: a harmadik generációs tábla nem termékszámot kapott, hanem egyszerűen csak "az iPadként" emelhetjük le a boltok polcairól, hasonlóan a többi Apple termékhez.

A változás lehetséges okairól a Webisztán blog bejegyzésében olvashatnak.

Hatgólos őrület: a sírból hozta vissza az Inter elleni BL-elődöntőt a Barcelona

Hatgólos őrület: a sírból hozta vissza az Inter elleni BL-elődöntőt a Barcelona

India lezárta légterét a pakisztáni repülőgépek előtt

India lezárta légterét a pakisztáni repülőgépek előtt

Fájdalom együttlét közben: van megoldás

Fájdalom együttlét közben: van megoldás

Megverte a Szeged a BL-címvédőt, de ez sem volt elég a négyes döntőhöz

Megverte a Szeged a BL-címvédőt, de ez sem volt elég a négyes döntőhöz