szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tegnapi iPad-bejelentés apropója az új termék bemutatása mellett két érdekes pletykával is szolgált: mi az állhat az új logó és az egyszerűsített terméknevek mögött?

Talán a Steve Jobs korszakot lezáró szimbolikus megújulásból kapott újra színes logót az Apple a tegnapi iPad-bejelentésre, de az is lehet, hogy egy átalakuló arculat első lépcsőfoka a szivárványszínre festett alma.

A vállalati filozófia változására enged következtetni az új iPad elnevezése is: a harmadik generációs tábla nem termékszámot kapott, hanem egyszerűen csak "az iPadként" emelhetjük le a boltok polcairól, hasonlóan a többi Apple termékhez.

A változás lehetséges okairól a Webisztán blog bejegyzésében olvashatnak.

Három autó ütközött az Árpád híd budai lehajtóján

Három autó ütközött az Árpád híd budai lehajtóján

Sosem gondoltuk volna, hogy egyszer Halle Berryvel mozizunk együtt Cannes-ban

Sosem gondoltuk volna, hogy egyszer Halle Berryvel mozizunk együtt Cannes-ban

Heteken belül ön is megérezheti, hogy egységesíti informatikai rendszereit az E.ON

Heteken belül ön is megérezheti, hogy egységesíti informatikai rendszereit az E.ON

Magyarországi kamerákat is meghackeltek az oroszok, hogy az ukrán határon átmenő segélyszállítmányokat figyeljék

Magyarországi kamerákat is meghackeltek az oroszok, hogy az ukrán határon átmenő segélyszállítmányokat figyeljék