szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tegnapi iPad-bejelentés apropója az új termék bemutatása mellett két érdekes pletykával is szolgált: mi az állhat az új logó és az egyszerűsített terméknevek mögött?

Talán a Steve Jobs korszakot lezáró szimbolikus megújulásból kapott újra színes logót az Apple a tegnapi iPad-bejelentésre, de az is lehet, hogy egy átalakuló arculat első lépcsőfoka a szivárványszínre festett alma.

A vállalati filozófia változására enged következtetni az új iPad elnevezése is: a harmadik generációs tábla nem termékszámot kapott, hanem egyszerűen csak "az iPadként" emelhetjük le a boltok polcairól, hasonlóan a többi Apple termékhez.

A változás lehetséges okairól a Webisztán blog bejegyzésében olvashatnak.

Rápörgött a kínai Harcosok Klubja a ChatGPT-re

Rápörgött a kínai Harcosok Klubja a ChatGPT-re

Aligátorteknősre bukkant a csepeli polgármester a Kis-Duna-parton

Aligátorteknősre bukkant a csepeli polgármester a Kis-Duna-parton

Tűzveszély miatt visszahívnak 1,1 millió hordozható töltőt – már sérülést is okozott a típus

Tűzveszély miatt visszahívnak 1,1 millió hordozható töltőt – már sérülést is okozott a típus

Tippeljen, a magyar ipar melyik része esett a legnagyobbat áprilisban!

Tippeljen, a magyar ipar melyik része esett a legnagyobbat áprilisban!