szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tegnapi iPad-bejelentés apropója az új termék bemutatása mellett két érdekes pletykával is szolgált: mi az állhat az új logó és az egyszerűsített terméknevek mögött?

Talán a Steve Jobs korszakot lezáró szimbolikus megújulásból kapott újra színes logót az Apple a tegnapi iPad-bejelentésre, de az is lehet, hogy egy átalakuló arculat első lépcsőfoka a szivárványszínre festett alma.

A vállalati filozófia változására enged következtetni az új iPad elnevezése is: a harmadik generációs tábla nem termékszámot kapott, hanem egyszerűen csak "az iPadként" emelhetjük le a boltok polcairól, hasonlóan a többi Apple termékhez.

A változás lehetséges okairól a Webisztán blog bejegyzésében olvashatnak.

A társaság, amelyiknek még Trump se tud ártani: mi vár 2024 sikercégére, az Nvidiára az új évben?

A társaság, amelyiknek még Trump se tud ártani: mi vár 2024 sikercégére, az Nvidiára az új évben?

Hevesi Krisztina és Hevesi Tamás: Egy élet is kevés, hogy megismerjük a másikat

Hevesi Krisztina és Hevesi Tamás: Egy élet is kevés, hogy megismerjük a másikat

Megvan Áder János testvérének utódja a Kulturális és Innovációs Minisztériumban

Megvan Áder János testvérének utódja a Kulturális és Innovációs Minisztériumban

Átfogó biztonsági vizsgálatot indít Dél-Korea a repülőgép-katasztrófa után

Átfogó biztonsági vizsgálatot indít Dél-Korea a repülőgép-katasztrófa után