szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sex sells. A marketingesek alaptörvényének egyik paragrafusát a hirdetők néha szó szerint veszik. Összegyűjtöttünk öt hirdetést, amely orgazmussal próbálja vonzóvá tenni a portékát.

Kéjes sikolyok, vonagló testek, fülledtség. Kutyával, babával és szexszel bármit el lehet adni, ez utóbbit néhány hirdető pedig véresen komolyan veszi. Legutóbb a Foot Locker sportszermárka rukkolt elő egy orgazmusos klippel, melyből kiderül: a cipőbe bújás maga a csúcs. Az erotikus élményt illusztráló reklámfilm érdekessége, hogy talán elsőként a férfiak orgazmusára is koncentrál.

A női orgazmus ugyanis sokkal izgalmasabb témának bizonyult eddig. Mi szükség a férfira, ha a vágyott állapotot egy samponnal is el lehet érni?

A hajápoló-márka egész sorozatot készített a kéjes szpotból, megjelenik az irigy szomszéd néni és a frusztrált légiutas is, akik mind ugyanazt akarják: orgazmust, ha más nem, a sampon segítségével. De a kívánatos állapot nemcsak külsőleg érhető el, 2007-ben egy teát reklámozó kisfilm is készült, mely elfogyasztva a csúcsra juttat.

Spanyolországban a politikusok sem voltak prűdek felhasználni a receptet. A 2010-es választások alkalmával a szocialista párt kampányfilmjében a lelkes voksoló eljut az orgazmusig, méghozzá a választóhelyiségben.

A leghitelesebb orgazmusos reklám mégis az, melynek tárgya valóban a szex. A Durex egyik termékét reklámozza a nők kéjének bemutatásával.

Az idegsejtek fontos titkát tárták fel magyar kutatók

Az idegsejtek fontos titkát tárták fel magyar kutatók

Buszra nyitottak tüzet fegyveresek Ciszjordániában, hárman meghaltak

Buszra nyitottak tüzet fegyveresek Ciszjordániában, hárman meghaltak

Kossuth-díjnak örülne Fábry Sándor, de „ezektől” semmit nem vár

Kossuth-díjnak örülne Fábry Sándor, de „ezektől” semmit nem vár

Nagy Márton nyomában – a Duma Aktuál útmutatója a sajtó számára, hogyan kell értelmezni a gazdasági adatokat

Nagy Márton nyomában – a Duma Aktuál útmutatója a sajtó számára, hogyan kell értelmezni a gazdasági adatokat