„Az AIDS tömeggyilkos” – ezt az üzenetet közvetíti a kampány. A reklámfilmet néhány nap múlva késő esténként vetíti majd több német tévécsatorna, de a neten máris sokan megnézték. A plakátokon szintén párok szexelnek, és a férfi szerető szerepében a német diktátoron kívül Sztálin és Szaddám Huszein hasonmásai pózolnak, a rádióreklámban pedig Joseph Goebbels náci propagandaminiszter hangja hallható.
„A kampány stigmatizálja a HIV-fertőzötteket” – reagált azonnal egy amerikai civil szervezet, a National AIDS Trust szóvivője, bírálva azt is, hogy a hirdetések nem propagálják a megelőzés lehetőségeit. „A hagyományos, zöldségekre felhúzott óvszerek ma már nem érik el a kellő hatást” – magyarázta Dirk Silz, a reklámügynökség ügyvezetője.
„Ha a betegeket tömeggyilkosként ábrázolják, akkor félő, hogy sokan nem merik teszteltetni magukat” – vetették fel más kritikus szervezetek. „A vírusnak akartunk arcot adni, nem pedig a betegeknek” – érvelt Silz, hozzátéve, hogy lankad az AIDS keltette félelem, és szerinte már csak ilyen sokkoló módon lehet felkelteni a figyelmet.