szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Forma-1 történetében először jelenik meg magyar tulajdonú cégcsoport állandó szponzorként. A Hell energiaital gyártója a napokban állapodott meg az AT&T Williams csapattal az istálló főhadiszállásán, az angliai Grove-ban.

A Spanyol nagydíjon érvénybe lépő megállapodás értelmében a márka logója felkerül a Williams versenyautók hátsó szárnyára, a Hell lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, illetve az üzemanyagot töltő csapattag a márka ördögös-tüzes emblémáját viseli majd.

A Hell márka és a termék 2006-ban született Magyarországon, ma már a világ 16 országában megvásárolható. Tavaly 100 millió darabot adtak el belőle, az édességgyártással és -forgalmazással is foglalkozó cég 2008-as forgalma meghaladta a 15 milliárd forintot.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Sport

Az Aston Martin beszállna a Forma-1-be

David Richards, a sportautókat gyártó angol Aston Martin elnöke csütörtökön bejelentette, hogy rajthoz állnának a Forma-1 2010-es idényében, amennyiben életbe lépnek a tervezett költségcsökkentési intézkedések.

MTI Sport

Forma-1: Jenson Button nyert Bahreinben

A pontversenyben éllovas Jenson Button, a Brawn GP brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Bahreini Nagydíjat, a világbajnokság negyedik futamát.

MTI Sport

Forma-1: három új csapat jöhet 2010-től

Nagyobb technikai szabadságot kapnak jövőre azok a Forma-1-es csapatok, amelyek vállalják, hogy 2010-ben nem költenek többet, mint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) Világtanácsa által meghatározott 40 millió font. Emellett új csapatokra és új szabályokra is lehet számítani a következő idényben - áll az FIA csütörtöki közleményében.

MTI Sport

Mosley: „Meglennénk a Ferrari nélkül is”

Visszautasította a Ferrari fenyegetéseit Max Mosley, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke, miután a szervezet csütörtökön bejelentette, hogy nagyobb technikai szabadságot kapnak jövőre azok a Forma-1-es csapatok, amelyek vállalják, hogy 2010-ben nem költenek többet 40 millió fontnál. Az összeg többszöröséből gazdálkodó maranellói istálló pénteken kilátásba helyezte, hogy megvétózza a szabály bevezetését.