Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Campos Meta versenyautóit készítő olasz Dallara gyár határozottan visszautasította azokat a vádakat, miszerint a Forma-1 spanyol újonca pénzügyi nehézségekkel küzdene. "Ott leszünk a rajtrácson."
Több olyan hír jelent meg az újonc istállóval kapcsolatban, miszerint bajban van a 2010-es költségvetésük és már most képtelenk kifizetni a számláikat. „Ez nem igaz, a mi csapatunk esetében legalábbis semmiképpen – nyilatkozta Andrea Pontremoli vezérigazgató a BBC Sportnak. – Továbbra is építjük az autót, és már túl vagyunk a törésteszteken.”
Hírek szerint a Campos – akárcsak a Lotus – nem halad olyan gyorsan, és csak február közepén tudja tesztelni az új autót. Arról is pletykálnak, hogy az istálló elfogadta Tony Teixeira dél-afrikai üzletember ajánlatát, és eladja a csapat egy részét. „Sokan beszélnek Teixieráról, de másokkal is tárgyalásban állunk” – mondta Adrian Campos, a csapat egyik tulajdonosa.
A korábbi Forma-1-es pilóta cáfolta azokat a híreket, miszerint eladná részét a StefanGP-nek. „Nem akarom eladni a csapatrészem és én szeretnék maradni a csapatfőnök. Most további befektetőket és szponzorokat keresünk, de a csapat most sincs rossz pénzügyi helyzetben. A célunk mindenesetre túlélni első Forma-1-es szezonunkat.”
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.