szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A digitális világ nyújtotta előnyöket kihasználva, a Carling minden eddiginél jobban bevonja a szurkolókat a hétvégi Manchester United – Aston Villa angol ligakupa döntőbe - olvasható a Sports Marketing blogon.

A Wembley-ben sorra kerülő döntő ünnepi ceremóniája idején száz drukker neve jelenik majd meg az elektronikus hirdetőtáblákon, amikor a győztes csapat kapitánya a magasba emeli a trófeát. A kreatívabb, vállalkozó kedvű szurkolók örömére a Carling rendelkezésre bocsátja a stadionbeli reklámhelyei egyharmadát, hogy azokon a legjobban sikerült rajongói ötletek jelenhessenek meg" - írja a blog szerzője legutóbbi bejegyzésében.

Hogyan válhatunk a kupadöntő részeseivé? Látogasson el a Sports Marketing blogra, és megtudhatja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Szegő Péter Vélemény

Ahogy a magyar foci viszonyul a Manchester Unitedhez

Köztes demokrácia címmel jelent meg a Méltányosság Politikaelemző Központ legújabb kiadványa. A csütörtök esti, budapesti könyvbemutatón politológusok elmélkedtek Magyarország jelenlegi állapotáról. Elhangzott: két Magyarország van és a kettő egymással nem kommunikál. Továbbá: a magyar demokrácia politikai intézményei úgy viszonyulnak a Nyugat demokratikus intézményeihez, mint a magyar foci a Manchester Unitedhez.