Timo Glock szakítani akar a Forma-1-es újonc csapattal

Timo Glock, a Forma-1-es újonc Virgin Racing versenyzője nem titkolja, hogy az évad végén távozni akar jelenlegi munkaadójától. Míg a német a Renault-val kacérkodik, addig Nick Wirth technikai igazgató szerint a Virgin a konstruktőri tabella 10. helyére pályázik.

  • hvg.hu hvg.hu
Timo Glock szakítani akar a Forma-1-es újonc csapattal

Bár a német legutóbb, a Hungaroringen versenyképesnek bizonyult a legígéretesebb elsőéves alakulat, a Lotus versenyzőivel, az évadkezdet óta már több ízben jelezte: nem volt jó döntés, hogy a Manor Motorsport által életre hívott, a Virgin-cégbirodalom által felkarolt alakulathoz igazolt a Toyota kivonulása után. A 28 esztendős sofőr a Virgin kedvéért olyan csapatok ajánlataira mondott nemet, mint a Renault, a Force India és a Sauber.

Nemrégiben Glockot újfent összefüggésbe hozták a Renault-val, ahol Vitalij Petrov helye számít bizonytalannak. Konkrétum egyelőre nincs, de a pilóta ismét célzott rá: keresi a csapatváltás lehetőségét. „Nyitva tartom a szemem” – mondta Glock egy esetleges átigazolással kapcsolatban – „Jelen pillanatban nem egészen tiszta számomra, hogy lesz-e lehetőség a Renault-nál.”

Míg a német a Renault-val kacérkodik, addig Nick Wirth, a CFD-technológia zászlóvivőjének számító technikai igazgató kijelentette: a Virgin a konstruktőri tabella 10. helyére pályázik. Mivel az újonc csapatok mostanáig nem szereztek pontot, a futamokon elért legjobb helyezés alapján rangsorolják őket. Heikki Kovalainen ausztráliai 13. helyezésével a Lotus vezet az elsőéves-ligában, míg Karun Chandok két 13. helyezésének köszönhetően a Hispania is megelőzi a Virgint. Az idei évre kitűzött cél eléréséhez legalább egy 12. helyet kell összehoznia Wirth csapatának a hátralevő hét futamon.

A teljes cikket az automenedzser.hu oldalon olvashatják.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.