szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Bahreinben történt, tragédiába fordult zavargások miatt csúszott az idei Forma-1-es évad nyitánya, de hétvégén Ausztráliában végre beindul a 2011-es szezon. Mire számítsunk? Az autómenedzser.hu az esélyeket elemezte.

A tesztek alapján idén is a Red Bull Racing tűnik a legerősebbnek, de a Ferrari sincs sokkal lemaradva mögötte. Várhatóan ez a két csapat lesz majd az élen. A McLaren eddigi eredményei nem túl bíztatóak 2011-re, még világbajnok pilótájuk, Lewis Hamilton is úgy nyilatkozott, hogy csak négy futam után kezdhetnek felzárkózni.

AP Photo/Miguel Angel Morenatti

A Mercedes csapatát az utolsó barcelonai tesztekig még a dobogóra sem várták, azonban miután Michael Schumacher a legjobb időt futotta a katalán pályán a W02-essel, a szurkolók és a szakértők várakozásai is megnőttek a német istállóval kapcsolatban. Ráadásul a hétszeres világbajnoki többet ígért, mint amit tavaly letett az asztalra.

Bár a tesztek nem hoztak számottevő változást a 2010-es újoncoknak, a tervbe vett tízcsapatos limit miatt a Marussia Virgin Racing és a Hispania Racing Team csapatainak is bizonyítania kell idén, hogy van helyük a Forma-1-ben.

A csapatokra lebontott, részletes elemzést elolvashatja az automenedzser.hu oldalon, ide kattintva!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Sport

Forma-1: színes gumiabroncsokkal segítik a szurkolókat

Különböző színekkel látják majd el az idei szezonban a Forma-1-ben használatos gumikat, ezzel is segítve a nézőket abban, hogy megállapíthassák, melyik pilóta, milyen abroncsot választott az éppen aktuális körülmények között.

hvg.hu Sport

Forma-1: mi okozza a kiscsapatok lemaradását?

Az, hogy a magasabb költségvetés okozza a Forma-1-es csapatok közti különbséget, csak nagy vonalakban fedi a valóságot. A Lotus technikai igazgatója belement a részletekbe.