Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Százmillió dollárt invesztált a Forma-1-es Force India istállóba a pénzügyi profilú indiai Sahara Group cégcsoport.
A vállalat ezzel a részvények 42,5 százalékát kapta meg, és társtulajdonosává vált az egyébként italkereskedelemmel foglalkozó Vijay Mallyának. A Sahara Group szerdai közleményében az áll, hogy a cégcsoport így ugyanakkora tulajdonrésszel rendelkezik, mint Mallya, a részvények 15 százalékát pedig továbbra is Michiel Mol holland vállalkozó birtokolja.
India egyetlen Forma-1-es csapata ezentúl Sahara Force India néven szerepel a világbajnoki sorozatban, a csapatvezetői teendőket pedig az eddigiekhez hasonlóan Mallya látja majd el. A 2007-ben alapított istálló jelenleg a hatodik helyen áll a konstruktőrök pontversenyében, a pilóták között a német Adrian Sutil 28 ponttal a 11., a brit Paul di Resta pedig 20 ponttal a 13.
Az idei szezonból még négy verseny van hátra, s a vasárnapi Koreai Nagydíj után két héttel kerül sor az első indiai GP-re.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.