szerző:
MTI

Egy nap alatt elkelt a százezer belépő az Manchester United – Real Madrid-meccsre, amely augusztus 2-án lesz.

Egy nap alatt eladtak minden jegyet a Manchester United és Real Madrid barátságos mérkőzésére, amelyet a több mint 100 ezer néző befogadására alkalmas Michigan Stadionban rendeznek az Egyesült Államokban, augusztus 2-án. A szervezők csütörtökön jelentették be, hogy biztosan telt ház lesz az összecsapáson.

A Manchester United mezszponzora a következő szezontól a Chevrolet lesz, amely a detroiti székhelyű General Motors egyik alvállalkozása, a cég hét évre 559 millió dollárt fizet majd a Vörös Ördögöknek.

A manchesteri csapat amerikai túráján még Denverben az AS Roma, Landoverben pedig az Internazionale ellen lép pályára július végén.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Marco Rossi egy Koncz Zsuzsa-idézettel üzent

Marco Rossi egy Koncz Zsuzsa-idézettel üzent

Fotós aha-élmények a Petőfi-dagerrotípiától az első szelfiig

Fotós aha-élmények a Petőfi-dagerrotípiától az első szelfiig

Kiderült, kik nyerészkednek a klímaválságon

Kiderült, kik nyerészkednek a klímaválságon

Süt a nap, és ezt mi ki is használjuk

Süt a nap, és ezt mi ki is használjuk

Megszólalt Orbán a Borkai-videóról: „Beteg dolog”

Megszólalt Orbán a Borkai-videóról: „Beteg dolog”

Eljött a plakátháború újabb felvonása, Karácsony lehet a táblabíró

Eljött a plakátháború újabb felvonása, Karácsony lehet a táblabíró