szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Egy nap alatt elkelt a százezer belépő az Manchester United – Real Madrid-meccsre, amely augusztus 2-án lesz.

Egy nap alatt eladtak minden jegyet a Manchester United és Real Madrid barátságos mérkőzésére, amelyet a több mint 100 ezer néző befogadására alkalmas Michigan Stadionban rendeznek az Egyesült Államokban, augusztus 2-án. A szervezők csütörtökön jelentették be, hogy biztosan telt ház lesz az összecsapáson.

A Manchester United mezszponzora a következő szezontól a Chevrolet lesz, amely a detroiti székhelyű General Motors egyik alvállalkozása, a cég hét évre 559 millió dollárt fizet majd a Vörös Ördögöknek.

A manchesteri csapat amerikai túráján még Denverben az AS Roma, Landoverben pedig az Internazionale ellen lép pályára július végén.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!