A Facebook viszi a spanyol bajnokikat

Az indiai szubkontinens országaiba a következő három idényben a közösségi oldal közvetítheti a bajnokság meccseit. A La Liga történelmi jelentőségűnek nevezte a megállapodást.

  • MTI MTI
A Facebook viszi a spanyol bajnokikat

A spanyol első osztályú labdarúgó-bajnokság digitális stratégiáért felelős igazgatója, Alfredo Bermejo a Reutersnak azt mondta: az utóbbi két évben az volt az egyik céljuk, hogy a lehető legnagyobb közönség tudja nézni a mérkőzéseket, ezért ingyenes platformokkal is megállapodtak. A Facebookot például csak Indiában 270 millió ember használja – jelezte.

A mostani megállapodás szerint Afganisztánban, Bangladesben, Bhutánban, Indiában, a Maldív-szigeteken, Nepálban, Pakisztánban és Srí Lankán a Facebook kapta meg a La Liga meccseinek közvetítési jogát a Sony Pictures Network helyett. Egyik fél sem árulta el a szerződés összegét, de a Sony állítólag 32 millió dollárt fizetett a közvetítés jogáért 2014 és 2018 között.

A technológiai cégek egyre jobban érdeklődnek a sportközvetítések iránt, hogy megtartsák piacaikat a fiatalabbak körében. Ez év elején például az Amazon arra nyerte el a jogot, hogy 2019-től minden idényben az angol Premier League húsz meccsét közvetítse Nagy-Britanniában.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.