A fogyasztó a telefonjára egy üzenetet kap, amelyben egy mátrix-kód (3 dimenziós vonalkód) található. Ezt a mátrixot az eladáshelyen felállított, vagy beépített speciális m-scanner közvetlenül a telefon képernyőjéről leolvassa és beazonosítja. Minden fogyasztói információ bekerül a központi adatbázisba, így tökéletesen lekövethető a vásárló aktivitása. Óriási előnye, hogy egy- egy vásárlásösztönző promóció órák alatt lebonyolítható, és rugalmasan változtatható. A rendszer folyamatos használatával a fogyasztók megtartásának költségei is csökkennek.
Új mobilkupon és mobiljegy rendszerek érkeznek
Utolsó frissítés:
Új mobilkupon és mobiljegy vásárlási rendszert vezet be a magyar piacra a Mobilpont és a Dimoco. Ez a technológia mindarra képes, mint az eddig használt mágneskártyás megoldások, azzal a különbséggel, hogy a marketingkommunikációs csatorna, és a fogyasztó azonosítására alkalmazott eszköz azonos, ez pedig a vásárló mobiltelefonja.