Juhász Károly az ügyben vizsgálatot kezdeményezett a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál, a Gazdasági Versenyhivatalnál és Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél is - áll a Nemzeti Hírközlési Hatóság közleményében.
A képviselő a hét elején, az ügy kipattanásakor, úgy nyilatkozott, hogy jogilag bármilyen szerződést fel lehet mondani, de ez az eljárás etikátlan. Egyrészt azért, mert a legnagyobb magyar internetszolgáltató teszi, másrészt azért, mert nem figyelmeztette a felmondás előtt a felhasználókat.
Több fogyasztóvédelemmel foglalkozó szervezet is aggályosnak tartotta azt, ahogyan a T-Online mintegy ötven előfizetőjének felmondta internet-szolgáltatási szerződését.
A cég gazdaságossági okokra hivatkozva mondta fel az általános szerződési feltételekben szereplő 60 napos felmondási idővel ötven ügyfelének a szerződését. A felmondás hátterében az áll, hogy ezek az ügyfelek a normálisnál jóval több, havonta 150-250 gigabájt internetes forgalmat is lebonyolítottak.
A T-Online szerint a döntés nem kifogásolható sem jogi, sem etikai szempontból. A lépésre azért került sor, mert ez a néhány ügyfél sokmilliós veszteséget generált havonta a vállalatnak.
A fogyasztói jogok képviselője tárgyalna a T-Online-ügyről
Utolsó frissítés:
A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője, Juhász Károly tárgyalásokat kezd a T-Online netszolgáltató vezetőivel a cég nagy fogyasztóit érintő, közelmúltbeli szolgáltatási szerződés felmondásokról.