Az Interfax hírügynökség értesülései szerint a GAPP előírásai alapján kialakított rendszer a három órás limit elteltével a játékban használt szereplők képességeit automatikusan lerontja, így csökkentve a játékélményt. Öt óra folyamatos játék után a rendszer a létező legalacsonyabb szintre állítja be a játékosok képességeit, ellehetetlenítve az előrehaladást. A korlátozás időtartama alatt a felhasználók kisebb eséllyel találják meg az elrejtett kincseket és díjakat az online szerepjáték világában.
A rendszer emellett nyilvántartja az egyes játékosok által lejátszott etapok időtartamát, elejét véve a csalásnak. Ha valaki egy három órás maraton után kijelentkezik a rendszerből, majd azonnal újra kezdi, a korlátozás ugyanúgy érvénybe lép. A játékosoknak minimum öt órát kell a rendszeren kívül töltenie, hogy a rendszer újra induljon.
A GAPP javaslata alapján a három óránál kevesebb játékkal töltött idő még az „egészséges”, a háromtól öt óráig terjedő időtartam „fárasztó”, míg az ennél hosszabb játékmaraton „egészségtelen” besorolást kapott. Kína hét legnagyobb online játékszolgáltató cége a szabályozás mellett aláírt egy közös egyezményt, amelyben megállapodnak, hogy „a rövidtávú haszon feláladozásával egészséges felhasználói környezetet teremtenek a fiatal internetezők számára.
A rendszer szeptember végére készül el, a tesztüzemmód pedig októbertől indul. A kínai kormány szándéka szerint 2006 első felében már az összes online játéknak alkalmazkodnia kell az új szabályozáshoz.