Az idei díjazottak között két hibrid szerepelt: az 1 liternél kisebb kategóriában a Honda, az 1,4 litereseknél a Toyota győzött, ezeket az IMA, illetve az Insight és Prius típusokban alkalmazzák, utóbbi elnyerte a legtakarékosabb címet is, mert jelenleg a belső égésű és villanymotor kombinációja a legjobb megoldás, mert környezetbarát, sorozatgyártású és elérhető árú is - írja a Népszabadság.
A legtöbb díjat a BMW kapta: a Forma-1-eseket idéző, 507 lóerős teljesítményű M5 V10 hengeres motor bizonyult a legjobb újdonságnak, a legsportosabbnak, és a 4 literesnél nagyobbak között megelőzte a Ferrarit is. Az idei öt győzelemmel a BMW 26 díjat szerzett - tette hozzá a lap.
A benzinesek között első lett a 2 literes TFSI Volkswagen motor, mely a turbófeltöltős, ritka keverékes technológiát képviselte. Díjazták még a BMW 3 literes, soros hathengeres, kétturbós dízelét, és az Accordba, CR-V-be és FR-V-be építhető i-CTDi Honda motort.