Hírműsor a mobiltelefonon. Rákattantak © Vodafone |
A résztvevők naponta átlagosan 35,39 percig használták a szolgáltatást, míg a hétvégén 37,90 percig nézték a mobiltévét. Körükben legnépszerűbb tévéprogramok a hírek, a sorozatok, és a magazin-műsorok voltak. A hagyományos, földi sugárzású televíziók esetében a legnépszerűbb programok a filmek, a sportprogramok, és a dokumentumfilmek.
A mobilitás, a rendelkezésre álló idő kihasználása, és a hírek vagy a kedvenc programok gyors elérése az a három faktor, amely a legfontosabb szerepet játszotta a tízből nyolc felhasználó szerint „nagyon egyszerűen” használható szolgáltatás sikerében.
A DVB-H technológia a földi sugárzású digitális televízióadást alakítja át úgy, hogy az a mobiltelefonok adottságaihoz igazodva a menet közben használt készülékeken is élvezhető legyen. A DVB-H adás például kis kijelzőn is követhető, és energiaigénye alacsony.
Sevilla polgármestere, Alfredo Sánchez Monteseirín az Abertis Telecom, a Nokia és a Vodafone España igazgatóival együtt május elején számolt be a fogyasztói mobiltelevízió-próbaüzem eredményeiről. A műszaki újításokban élen járó Sevillát négy hónappal ezelőtt választották ki a teszt színhelyéül. A projekt a felhasználói próbaüzem mellett kísérleti mobiltelevíziós platform létrehozását, és új mobilkommunikációs technológiák fejlesztését is célul tűzte ki.