A Bussiness 2.0 című informatikai lap júniusi száma címoldalon hozta az „Ötven ember, aki számít” című anyagot, amelyben szó esett a Skype-fiúk legújabb ötletéről a peer 2 peer (felhasználókat közvetlenül összekötő) televízióról. Ha tehát a tapasztalat jó segítő, akkor a televíziós társaságoknak és a kábelcégeknek komolyan van mitől tartaniuk.
Ennél azonban többet sikerült megtudnia a BusinessWeeknek az új vállalkozásról, amely fejlesztőket bérelt fel hat nagyvárosban. Az új ötlet, amelyet Venice Project néven emlegetnek, az eBay millióiból épül. Ez azonban nem jó hír a eBay befektetőinek, hiszen míg a cég nemrég vásárolta fel a Skypeot közel 2,6 milliárd dollárért, addig a két szellemi atya máris mással foglalkozik.
A Business Week szerint Zennstromt és Friist igencsak leköti az új cég alapozása, s akárhogy is legyen, aki az IT iparágban tevékenykedik tudja: a legjobb marketing a pletyka.
Az eBay szóvivője, Hani Durzy elmondása szerint a fiúktól mindig is azt várják, hogy új megoldással rukkoljanak elő, mert ez az amiben igazán jók. „Mindig is arra bátorítottuk a srácokat, hogy új ötleteket eszeljenek ki, amelyeket érdekesnek találnak” – mondja Durzy.
Az eBay tulajdonosai tehát, úgy látszik, nem aggódnak a 2,6 milliárd dolláros befektetésük jövőjéért, és hajlandóak az új ötletre is áldozni, főleg, hogy ha bejön a fiúk számítása, az televíziós reklámidőhöz juttathatja a világ legnagyobb aukciós portálját.