„Az egyik játékos e-mailben szólította fel ügyfeleit a szavazásra. Nem a győztesnek járó notebookra vágyik – ezt a szavazók által kijelölt alapítványnak kívánja adni – hanem láthatóan maga a győzelem, a nyerés technikája izgatja. Összeegyeztethető ez a 'fair play' elveivel? Az ilyen módon kivívott győzelem persze nem a versenyben indított blog erényeit, hanem a versenyző manipulációs képességét, végső soron szakmai rátermettségét bizonyítja. Azt hiszem, a Golden Blog szervezőinek jövőre alaposan át kell gondolniuk a versenyszabályokat!” – hívta fel figyelmünket médiabloggerünk, egyben a Golden Blog zsűritagjának bejegyzése egy versenyünk több indulója által is furcsállott jelenségre.
És valóban. Ilyen mértékű és intenzitású kampányolásra a Golden Blog 2006 kiírásakor nem számítottunk, így ezzel kapcsolatban a versenykiírásban nem is tettünk kikötéseket. Utólag pedig nem tartanánk ildomosnak módosítani, ezért úgy döntöttünk, idén két fődíjat osztunk ki.
A versenyünket marketinges versenyként (is) felfogó, egy hét alatt 1274 szavazatot begyűjtő Marketing Commando kapja a Golden Blog 2006 üzleti fődíját, és az ezzel együtt járó, a Panda Software Hungary által felajánlott, ASUS A3HF-5A012H típusú notebookot.
A közönségszavazáson 937 voksot begyűjtő, és ezzel második helyre került Sorozataddiktok bloggereinek pedig szeretnénk felajánlani a Golden Blog civil blog fődíját, és az ezzel járó 3 napos pihenést a Best Western Janus Atrium Hotelben****.
Gratulálunk nyerteseinknek, akikkel a tervek szerint a közeljövőben interjúkat is olvashatnak oldalunkon. Addig is, aki még nem böngészte volna át: íme kategóriagyőzteseink és helyezettjeink listája. Az augusztus végi eredményhirdetésről és buliról levélben és az oldalon is tájékoztatjuk a versenyben indult bloggereket.
„Wolf Gábornak mindenről csak az jut az eszébe. (A marketing.) Szakmailag kiváló, csupán azért soroltam hátrébb, mert szinte teljesen kívül marad a blogoszférán.” (Pollner az MC-ről)
„Könnyed, nyers stílusban írnak egy olyan világról, amit sokáig a bulvárperiodikák saját gyermekének hittünk. Pedig a sorozatfüggők valódi szavazóbázist alkotnak. Nagy szerencse, hogy nem csak az itthon futó sitcomokra koncentrál, ugyanakkor méltatlanul alulreprezentáltak a latin-amerikai sorozatok. Ezzel együtt jó eligazodási pontot nyújt ez a blog, ha függőségünkhöz szeretnénk sorozatot választani. (Hírbehozó a Sorozataddiktokról)
„A sorozatfüggők blogja éppen időben született. Azért szavaztam rá, mert a szórakoztatóipar azon területére vezet be, amelynek itthon még csak alakulgat a kultúrája. (Jó, tudom, volt a Szomszédok. De nem.) Belsős infók, boszorkánykonyha és mit nézünk majd két év múlva”. (Kiricsi Gábor a Sorozataddiktokról)