A tokiói metró már eleve agyon van zsúfolva mindenféle reklámokkal (poszterek, QR reklámok, stb.) most azonban újabb érdekes (és még szabad) felületet találtak a hirdetők. A „Stabby” elnevezésű eljárás segítségével immár a kapaszkodókból is érkezik a reklám, ráadásul közvetlenül a mobilra.
A Stabby felületéhez érintve az okostelefont máris a reklámozó cég által megadott URL-re érkezünk, és mindenféle termékek közötti böngészésével üthetjük agyon az időt.
A tokiói metró naponta nyolcmillió embert szállít rendszeresen. Bár a mobiltelefon vétel valamivel jobb, mint pl. a budapesti metróban, a Stabby hatékony működésének érdekében a legnagyobb Japán szolgáltatók (NTT DoCoMo, KDDI, Softbank) külön átjátszó tornyokat helyeznek el a metró vonalán belül, biztos, ami biztos…