Az Ausztrál fogyasztóvédelmi szervezet, az ACCC (Australian Competition and Consumer Commission) 2005-ben indított pereskedésének lett vége a héten. Az ACCC a Google ellen indított pert, mivel szerintük a keresőben elhelyezett reklámok alkalmasak a fogyasztók megtévesztésére, mivel könnyen összekeverhetők a találatokkal. A per alapjául az azóta már elhíresült "Kloster Ford” ügy szolgált.
A Trading Post nevű cég olyan sikeresen reklámozott a keresőben, hogy olyankor is megjelent a szponzorált linkek között, amikor nem lett volna ott a helye. A perindító eset a Kloster Ford példájával érvelt, mivel ezeket a keresőszavakat beírva is a Trading Post jelent meg első helyen, holott valójában semmi közük az igazi Kloster Fordhoz. Az ügy végére tegnap tett pontot John Nicholas bíró. Az ítélet szerint a Google nem hibáztatható az ügyben (és a többi hasonló esetben), mivel ők egyértelművé teszik, hogy a szponzorált linkek valójában hirdetések. A Trading Post-ot ugyanakkor elmarasztalta a bíróság, és 28000 dollár perköltség megfizetésére kötelezte az ACCC felé. Az ACCC-nek ugyanakkor a Google perköltségét kell kifizetni az ítélet szerint. A részletes ügyirat és ítélet ezen a címen tanulmányozható.