A Call Of Duty nevet lassan még az is megtanulja, akit egyáltalán nem érdekelnek a számítógépes játékok. A legújabb hírek szerint a Guiness rekordokba is be fog kerülni az Activision játéka, mint a a világ legjobban fogyó médiaterméke.
A sikernek azonban úgy tűnik még nincs vége, sőt most kezdődik csak igazán. A november nyolcadikán indult, „Call OF Duty Elite” szolgáltatás, ami tulajdonképpen a játék multiplayer kiszolgáló hálózata, ismét megdöntött minden rekordot. Míg az Xbox Live hálózatnak, vagy a Netflixnek egy teljes évébe telt egymillió előfizetőt szerezni, addig a COD Elite mindezt kevesebb mint egy hét alatt megoldotta. Ha ehhez hozzávesszük a nem fizetős felhasználókat is, akkor ez a szám már négymillió felett van. Az utóbbi két hétben az Elite felhasználói 80.000 klánt alapítottak, és több mint százezer videót töltöttek fel a hálózatra. A csúcsponton 3,3 millió játékos volt bejelentkezve a rendszerbe; de ez még csak a kezdet… Hiszen a karácsonyi vásárlási láz még hátravan…