A Blizzard nem spórol sem az idővel (a híres „majd megjelenik, ha készen lesz” mondás ugyebár…) sem a költségekkel. Talán pontosan ez az oka, hogy napjainkra ők maradtak az egyetlen fejlesztőcég (a másik a Bioware volt, de sajnos idén elvérzett és kikerült az igényes csapatból) aki garantáltan igényes, minőségi játékokat készít.
A jó játék legfőbb ismérve az, hogy alaposan le lett tesztelve (szaknyelven Q&A): a legtöbb esetben ezt házon belül, hivatásos bétateszterekkel oldják meg, a Blizzard azonban vegyes megoldással él. Saját tesztelőiken felül maguk a játékosok is nyüstölhetik a félkész játékokat. A nemsokára megjelenő (május 15.) Diablo III esetében ez a publikus bétateszt szinte MMO magasságokba emelkedett: a hét elején a Blizzard további 275 000 nyilvános bétakulcsot osztott szét. Ha kíváncsiak vagyunk, kaptunk-e belőle, cska jelentkezzünk be Battlenet azonosítónkkal, http://eu.battle.net/en/ és máris kiderül.