Miért akar egy Japán cég nyugati stílusú szerepjátékot készíteni? Sőt, a kérdés inkább az: képes-e egy Japán cég nyugati stílusú RPG-t fejleszteni, miközben olyan óriásokkal kell versenyeznie ezen a piacon, mint a monumentális Skyrim (aminek már a zenéje is utánozhatatlan, és akkor a játék még el sem indult), a Dragon Age, vagy a MAss Effect sorozat (ami bizony RPG, annak ellenére, hogy sokak szerint nem…) és így tovább...
A Capcom ennek ellenére megpróbálta: elhagyták (illetve jelentősen csökkentették) az ázsiai elemeket (mátrixos verekedés, színes kosztümökben szaladgáló mangacsajok), és erősítették a nyugati, "borongós" és realista stílust.... Így született meg a Dragon’s Dogma nevű, sok tekintetben (pl. Pawn-rendszer, lásd. a videóban) forradalmi, open-world szerepjáték. Kedvenc vloggerünk (vlog = video blog, nem a blog elírása) mérges Joe természetesen rögtön rávetette magát a játékra. Így született meg mai videó ajánlatunk, a Joe-tól megszokott mókás, kreatív ötletekkel tűzdelt mérges játékteszt. Lássuk!