Manapság az üzleti kommunikáció jelentős része már nem asztali számítógépeken, hanem inkább mobil eszközökön, okostelefonokon, táblagépeken zajlik. A felhasználók vegyesen használják az egyes kommunikációs eszközöket, alkalmazásokat és csatornákat.
Eddig ez Android, iOS, Mac, BlackBerry és Cisco Cius-on volt elérhető, mostantól azonban iPaden és Windows rendszereken is használható a Jabber kliens. Így a legelterjedtebb operációs rendszerekkel dolgozó felhasználók is igénybe vehetik a nagyfelbontású hang-, illetve videoalapú szolgáltatásokat, az azonnali üzenetküldést, az asztalmegosztást, a konferenciaszolgáltatásokat vagy a vizuális hangüzeneteket.
A bejelentéssel egyidőben a Cisco Unified Communications rendszert használó ügyfelei számára ingyenesen elérhetővé tette a Jabber jelenlét-információt és azonnali üzenetküldést nyújtó funkcióit. Bővült a Jabber és a TelePresence natív integrációja is, a felhasználók akár az irodából, akár útközben is indíthatnak TelePresence hívást vagy bekapcsolódhatnak folyamatban levő hívásokba Jabber kliensük segítségével.