Nem játék, nem film, de nem is felhasználói szoftver… Mi az? A találós kérdés nem könnyű, segítünk hát: nem más, mint Jenova Chen rendező kreatív „játéka”, a Journey. Az idézőjel nem véletlen: a Journey igazából nem játék, de nem is interaktív film – nincs rá megfelelő szó. A szoftver egyfajta kreatív kísérlet, ahol a felhasználó egy érdekes világban barangolhat és csodálhatja a remek interaktív megoldásokat és a virtuális világot.
A legjobban talán a játék címének magyar fordítása fejezi ki, mi is ez: „utazás.” Bár pontos számokat nem közöltek, a PSN blogon tegnap bejelentették, hogy a Journey lett minden idők leggyorsabban fogyó PSN (kizárólag digitális forgalmazás) játéka. Gratulálunk – úgy tűnik van még igény a kreatív megoldásokra és játékokra, és nem csak a piff-puff „pew-pew” az, amire vevők vagyunk. A ThatGameCompany egyúttal bejelentette, hogy készül a „játék” többszereplős verziója is, így nemsokára már barátainkkal is élvezhetjük az utazást…