Évről évre növekszik a hazai e-kereskedelem forgalma, egyre több webáruház nyílik és folyamatosan nő az interneten vásárolók száma is. Az Árukereső árösszehasonlító oldal elsőként vezet most be olyan szolgáltatásokat a magyar internetes kereskedelemben, amelyek a magyar vásárlók számára új, informatív és egyedülálló támogatást adnak a vásárlási folyamat során. A fejlesztések célja az volt, hogy a vevők és érdeklődők döntéseikhez még több releváns információt kapjanak.
Az új fejlesztéseknek köszönhetően a piacvezető árösszehasonlító oldalain látszani fog, hogy mennyibe kerül egy termék házhozszállítása. Rengeteg vásárlónak okozott gondot, hogy ugyan megtalálta a legjobb árat, de nehezen tudta kinyomozni a pontos kiszállítási díjat. A boltok árai mellett most látható lesz, hogy melyik mennyiért szállítja ki a terméket. A fejlesztések miatt sok, eddig bizonytalan vásárló dönthet az internetes vásárlás mellett, mert valós igényükre kapnak megbízható választ.
A kiszállítási információkon túl kibővült a webshopokról megjelenő többi tudnivaló is. Az Árukereső.hu-n megjelenő áruházak az oldalon mostantól térképen is megmutathatják áruházaik, átvételi pontjaik, raktáruk pontos helyét, így a vásárló jól láthatja, hogy hol tudja átvenni az árut, ha nem kér házhozszállítást. Sok vevő számára meghatározó segítség ez, hiszen így tudnak megbizonyosodni róla, hogy az adott bolt tényleg útba esik, meddig van nyitva, hogyan tud fizetni, stb. A résztvevő boltok forgalma is növekedni fog az újítást követően, hisz a megfelelő adatokat megadó boltok több vásárlót fognak tudni elérni.