Szép új világ? Jönnek az okos, interaktív reklámok

Szép új világ? Jönnek az okos, interaktív reklámok

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az interaktív megoldások a közeljövő okos reklámjai, amelyekkel a tévé képernyőjén keresztül léphetünk interakcióba a...

Az interaktív megoldások a közeljövő okos reklámjai, amelyekkel a tévé képernyőjén keresztül léphetünk interakcióba a távkapcsoló gombjai segítségével. Magyarországon elsőként a Bónusz Brigád interaktív ajánlataival ismerkedhetnek meg a hibridtévé-nézők, akik az élő műsorszórás mellett az interneten elérhető videók millióiból is válogathatnak a televíziójukon keresztül.

Az internet világában a reklámcsíkra kattintás aránya kb. 0,1%, míg a tévéreklámok hatékonysága jóformán mérhetetlen. „Az Egyesült Államokban viszont már nemcsak a tévés reklámelérést, hanem a reklámozás hatékonyságát is képesek mérni a hibrid tévék nyújtotta interaktív reklámozási technológia segítségével. Az Egyesült Államokban az interaktív reklámokra kattintók aránya 60-70%, ami 600-szor magasabb konverziós rátát jelent, mint az internetes reklámcsíkoké.

A Bónusz Brigád más-más ajánlatokat jelenít majd meg életkor, nem és érdeklődési kör szerint. A tévé előtt ülők a távkapcsoló segítségével azonnal megvehetik a kedvezményes termékeket vagy szolgáltatásokat, amelyek nemcsak az éppen aktuálisan nézett tévés tartalomhoz, hanem a tévénéző személyes vágyaihoz is illeszkednek.

Az okosreklámok a Hybridbox Nyrt. által kifejlesztett új hibrid TV-s felhasználói felületen, a FUSO-n lesznek elérhetők (a FUSO egy egyszerűen, távirányítóval kezelhető felhasználói felület, amely minden szórakozási funkciót a nappaliba, a nagyképernyőre integrál: megjeleníti a hírportálok cikkeit, videóit, valamint elérhetőek vele a tv csatornák online videótárai).

Magyarországon a FUSO piaci bevezetése a következő hetekben történik meg a Samsung, a Sony és az LG okostévéken keresztül. A Samsung okostévéken 1 hónap múlva, míg a többi okostévén 3 hónap múlva lesznek elérhetők az első okosreklámok. A FUSO-n keresztüli reklámok az év végéig legalább 200 ezer háztartást érnek majd el Magyarországon.

Hozzászólások