szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Pénzbírság megfizetésére kötelezte a dubaji székhelyű Al Arabíja arab nyelvű televíziós csatornát egy helyi bíróság, amiért nem közvetített egy szaúdi hercegi interjút - jelentette a Gulf News című angol nyelvű dubaji lap csütörtöki száma.

A népszerű hírcsatornának a még nem jogerős ítélet alapján 100 ezer dirham (5,2 millió forint) bírságot kell fizetnie, amiért az előzetes beharangozó ellenére nem közvetítette az 5 ezer szaúdi herceg egyikével készült interjút.

A bírósági ítélet szerint Szaif al-Iszlám bin Szaúd Abdel-Azíz asz-Szaúd herceg a királyi család tagjaként és akadémikusként egyaránt "érzelmi, erkölcsi és társadalmi kárt szenvedett" az elmaradt közvetítés miatt.

 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Elkészült a világ legnagyobb processzora, 400 000 mag dolgozik benne

Elkészült a világ legnagyobb processzora, 400 000 mag dolgozik benne

Háromszor jobb-e a háromszor drágább tévé?

Háromszor jobb-e a háromszor drágább tévé?

A tiltakozások ellenére leáll az autógyártás az egyik Renault-üzemben

A tiltakozások ellenére leáll az autógyártás az egyik Renault-üzemben