szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Valódi sztárrá vált a Facebookon a JetBlue amerikai légitársaság egyik utaskísérője, akinek elege lett a munkájából: hétfőn szóváltásba keveredett egy utassal, majd miután az nem kért tőle bocsánatot, elvett egy sört a fedélzeti konyháról és a vészcsúszdán keresztül elhagyta a New York-i JFK reptéren parkoló repülőgépet.

Közel nyolcezren lájkolták már az egyik, Steven Slater támogatására létrehozott oldalt a Facebook közösségi oldalon. A 39 éves utaskísérő azt követően lett ilyen népszerű, hogy botrányos körülmények között otthagyta munkahelyét.

A férfi a JetBlue Pittsburg és New York között közlekedő járatán teljesített éppen szolgálatot, amikor a leszállás előtt megkérte az utasokat, maradjanak a helyükön, amíg a gép teljesen meg nem áll. Az egyik utas azonban felállt és kinyitotta a feje feletti poggyásztartót – Steven Slater odament, hogy visszaültesse, de ekkor az arcába zuhant az utas táskája. A férfi a BBC szerint bocsánatkérést követelt, az utas viszont csak káromkodott egyet.

Ekkor elszakadt a cérna: az utaskísérő a gép hangszóróin keresztül alaposan visszavágott az utasnak, majd elvett egy sört a fedélzeti konyhából. Ezután aktiválta a gép oldalán található vészcsúszdát, lecsúszott rajta, a reptér betonján át elsétált az autójáig és hazahajtott. Nem sokkal később a rendőrök is ott tartóztatták le. A légitársaság bejelentette, hogy kivizsgálja az ügyet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Plázs

Mitől leszünk idegesek?

Egy nemrég közzétett kutatás eredményei rámutattak, hogy a fiatalok, a gyermekesek vagy a kevésbé iskolázottak hajlamosabbak leginkább dühbe gurulni.