Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Beperelte csütörtökön a Philadelphiában két magyar halálát okozó tolóhajó üzemeltetőit a felborított vízibusz kapitánya.
Gary Fox kapitány azt állítja, hogy a július 7-én bekövetkezett baleset után képtelen dolgozni, mert azóta sem tudott felépülni az elszenvedett testi és érzelmi sérülésekből. A két életét vesztett magyar fiatal, R. Dóra és P. Szabolcs szülei szintén pert indítottak a tolóhajót üzemeltető K-Sea Partners, csakúgy mint Philadelphia városa és mások ellen.
Fox kapitány a Ride the Ducks nevű cég alkalmazottjaként irányította a 35 utast szállító, 10 méter hosszú kétéltű vízibuszt, amikor azt legázolta egy 76 méter hosszú, tolóhajó által mozgatott uszály. A kapitány, egy matróz és 35 utas a Delaware folyó vízébe esett. A baleset a hajózási útvonalon történt. A tolóhajó kormányosa nem válaszolt sem a kiránduló hajó, sem pedig a környező vízi járművek rádiós vészjelzéseire - állapította meg a nemzeti közlekedésbiztonsági hatóság. Lapértesülések szerint a tolóhajó irányítója lehalkította az adót, mert mobilon telefonált.
A balesetért feltehetően felelős hajót üzemeltető K-Sea társaságot a philadelphiai önkormányzat szerződtette vízi szállításra.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.