szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Németországban 7 százalékkal 230 ezerre nőtt az új autók eladása decemberben éves szinten - a német autóipari szövetség (VDIK) keddi közleménye szerint.

A szakértők szerint ez azt jelenti, hogy a roncsprémium kifutása nem okozott olyan jelenős visszaesést az eladások területén, mint azt korábban várták, a piac a maga lábára ált. Tavaly 2,92 millió új autót értékesítettek Németországban, ami 23 százalékos csökkenés 2009-hez képest, de csak 5,6 százalékkal maradt el a 2008. évi eladási számtól. Volker Lange, VDIK elnöke szerint 2011-ben 3,1 millió új autó kerülhet forgalomba, és ha a gazdaság jól teljesít, könnyen átléphetik ezt a határt is.


 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!