Kárpótolnia kell a Reeboknak a vevőit a megtévesztő reklám miatt

Huszonötmillió dollár kártérítésre kötelezte a Reebok sportszergyártót az Egyesült Államok fogyasztóvédelmi hatósága, az FTC, mert megalapozatlan állításokkal reklámozta egyes cipőit.

  • MTI
Kárpótolnia kell a Reeboknak a vevőit a megtévesztő reklám miatt
A Federal Trade Commission szerdai közlése szerint a Reebok megtévesztő módon azt állította reklámjában, hogy az EasyTone és a RunTone cipők "a hagyományos lábbelikhez képest jobban erősítik a legfontosabb láb- és farizmokat".

Az FTC közleménye szerint a Reebok 2009 elején kezdte el a cipők reklámozását, és statisztikai adatokkal támasztotta alá az izomzaterősítő cipők előnyeit. Az EasyTone-ról például azt állította, hogy sima gyaloglás közben a farizom 28 százalékkal, a térdinak és a vádli 11 százalékkal aktívabb.

A Reebok által fizetendő összeget a vevők kártérítésére fordítják.

Embereket mentett a tűzből az elítélt gyilkos Szabó Zoltán, aztán tarkón lőtte a szomszédját, akinek végül szintén megmentette az életét

Szabó Zoltán és gyerekkori barátja a nyolcvanas években hidegvérrel ölt meg egy nőt, de életfogytiglani büntetéséből végül csak tíz évet ült le, mert a kigyulladt szegedi bútorgyárban hősiesen helyt állt. 2015-ben aztán tisztázatlan körülmények között fejbe lőtte Nagy Jenőt, akinek az életét végül ő maga mentette meg. Egy gyerekkorától brutális bűnöző furcsa karrierje.