Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Szombatra virradóra végeznek az üzemanyag kiszivattyúzásával az olasz partoknál szerencsétlenül járt Costa Concordia óceánjáró roncsából, felszámolva ezzel egy természeti katasztrófa veszélyét - közölte a cég szóvivője pénteken.
A Costa Concordia 15 tartályában mintegy 2400 tonna dízelolaj volt, az üzemanyag eltávolításán február közepe óta dolgozott egy holland cég. A tartályokat a kiszivattyúzást követően tengervízzel töltötték fel, hogy stabil helyzetben tartsák a megdőlt hajót.
A hajó elszállítása ugyanakkor várhatóan még legalább 10-12 hónapba fog telni. Arról sem született még döntés, hogy a hajót elvontatják-e, vagy pedig a helyszínen szétszedik és darabokban szállítják majd el.
Ezzel párhuzamosan pénteken egy újabb áldozat, egy német nő személyazonosságát sikerült azonosítani, akinek a holttestét még a múlt hónapban emelték ki a hajóroncsból.
A 290 méteres hajó január 13-án éjjel futott zátonyra Giglio szigeténél, a Tirrén-tengeren. A szerencsétlenségben a fedélzeten tartózkodó 4229 emberből 32 vesztette életét, köztük egy magyar állampolgár is. Két áldozat holttestét továbbra sem találták meg.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Az adatok között négyszeres a különbség. Márpedig a 2026-os adóemelések egy részét épp ez alapján számolják ki.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.