Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Szertefoszlott a Szicília és az olasz szárazföld közötti hídról dédelgetett álom, mivel Mario Monti miniszterelnök leköszönő kormánya törölte a már elkezdett beruházást "a híd megépítéséhez szükséges feltételek hiánya miatt".
A messinai hídról már az ókor óta szövögetett álom 2006-ban, Silvio Berlusconi kormányzása idején öltött konkrét formát, amikor a 3,9 milliárd eurós beruházásról alá is írták a szerződést egy nemzetközi konzorciummal.
A projekt támogatói szerint a messinai híd megépítése életet lehelt volna a pangó olasz gazdaságba, és csökkentette volna a szakadékot a gazdag észak és a szegény dél között. A bírálók szerint viszont a gigaberuházás merő pénzpocsékolás lett volna, és nem adott volna lökést a gazdaságnak.
A szerződés felmondását szűkszavú kommünikében jelentette be a leköszönő Monti-kormány kedden.
Az Impregilo olasz építőipari vállalat vezette, és a Sacyr spanyol, valamint az IHI japán céget is magában foglaló konzorcium értesülések szerint egymilliárd euróra akarja beperelni az olasz államot a már elvégzett munkákért és az elmaradt bevételért. A 3,3 kilométeres függőhíd építése pénzhiány miatt nem jutott tovább a kezdeti stádiumnál.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.