szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Litvániában három hónapra leállították az orosz Ren TV balti országoknak sugárzott adását, mert az Ukrajnáról és más országokról valótlan információkat terjesztett – jelentette csütörtökön a Novij Region orosz nyelvű ukrajnai hírportál.

A felfüggesztést a litván közigazgatási bíróság rendelte el. Az orosz televízióadás leállításának engedélyezését a litván médiafelügyeleti szerv kérte a bíróságtól, arra hivatkozva, hogy a csatorna viszályt szít, és háborúra uszít híreivel.

A bíróság meggyőzőnek találta a bizottságtól benyújtott bizonyítékokat arra vonatkozóan, hogy a Ren TV Baltic tudatosan terjesztett hamis híreket Ukrajna történelméről, más országokkal – így a balti államokkal - való kapcsolatairól, gyűlöletet keltett Ukrajna és népe, az Egyesült Államok, Lengyelország és a balti államok iránt, és megtévesztette a nézőket, mert azt állította, hogy nyugati országok tették tönkre Ukrajna és Oroszország viszonyát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Hivatalos: jön az új Downton Abbey-film

Hivatalos: jön az új Downton Abbey-film

A Jobbik feljelenti Hollik Istvánt rémhírterjesztésért

A Jobbik feljelenti Hollik Istvánt rémhírterjesztésért

Elkapták a férfit, aki feltörte a perselyt egy józsefvárosi templomban

Elkapták a férfit, aki feltörte a perselyt egy józsefvárosi templomban