VIDEÓK
A rendszeres csokoládé fogyasztás segíthet megőrizni a karcsú vonalakat - derült ki egy új tanulmányból.
MTI
2012. március 27., kedd, 13:38
A karcsúság titka teljes egészében a génekben rejtőzhet. A tudósok úgy vélik, felfedezték a falánkságért felelős gént, mely miatt az agy nem kapja meg azt az információt, hogy az illető már eleget evett. Egerekkel végzett kísérletek során kimutatták, hogy egyetlen gén mutációja képes tönkretenni a szervezetben zajló kommunikációt, ami csillapíthatatlan étvágyhoz és gyors hízáshoz vezet.
Medipress
2012. március 24., szombat, 10:08
Sok őrültségre vagyunk képesek, ha úgy gondoljuk, egészségesebbek, fittebbek, netán karcsúbbak leszünk, ha egy adott életmódot követünk. Pedig a divatos irányzatok olykor veszélyeket rejtenek, különösen, ha meggondolatlanul követjük őket. Négy veszélyes étrend következik a francia Marie Claire szerint.
hvg.hu
2011. március 21., hétfő, 13:00
Csak az olasz nők karcsúsodtak az elmúlt évtizedekben a nyugati világban tapasztalható elhízásjárvány ellenére - olvasható ki a The Lancet című brit orvosi folyóiratban pénteken közzétett adatokból.
MTI
2011. február 04., péntek, 12:53
Minden negyedik túlsúlyos nő abban a hiszemben él, hogy valójában karcsú, mivel annyira elterjedt a kövérség, hogy elveszett az egészséges súly fogalma - figyelmeztettek amerikai kutatók.
MTI
2010. november 25., csütörtök, 13:14
A rendszeresen családi körben, közösen elfogyasztott étkezések csökkentik az elhízás kockázatát - állapította meg a CREDOC, az étkezési szokásokat vizsgáló francia közvélemény-kutató intézet.
MTI
2010. szeptember 20., hétfő, 16:44
Korábban leginkább a fájdalmak enyhítésében vetették be a nyomó, gyúró, simító mozdulatokat, míg Freud a hisztéria kiegészítő kezeléseként javasolta a masszírozást. De a masszázsoknak speciális típusai is vannak, amelyek a bőr feszességét, a problémás testrészek körfogat-csökkenését ígérik.
MTI
2010. augusztus 24., kedd, 20:11
Az angol nőknek nagyobbak a melleik és keskenyebb a hátuk mint a világ más táján élő hölgyeknek, ez teszi őket a legvonzóbb formájúvá a világon.
Medipress
2010. június 03., csütörtök, 16:26
Könnyebben tartják meg egészséges testsúlyukat azok a nők, akik naponta egy-két pohár vörösbort, sört vagy röviditalt elfogyasztanak, mint azok, akik egyáltalán nem isznak alkoholt - közölték hétfőn amerikai kutatók.
MTI
2010. március 09., kedd, 14:51
Amikor egerekben lezártak egy energiakontrolláló mechanizmust, azok karcsúbbak lettek a normál rágcsálóknál - közölték kedden amerikai kutatók.
hvg.hu
2010. január 06., szerda, 16:00